dinsdag 13 mei 2014

webwinkel is gesloten!!

Hallo allemaal,
 
 Het is een hele poos geleden dat ik hier wat heb geschreven.
Ons gezinshuis is inmiddels draaiende en we hebben een enorm druk jaar achter de rug.
De webwinkel is inmiddels gesloten, dus daar kunnen jullie geen patronen meer bestellen.
wel is het nog mogelijk om me een mailtje via mijn blog te sturen.
Alle beschikbare patronen staan bij "mijn patronen"
Alle patronen kosten vanaf vandaag 2 euro, 6 patronen voor 10 euro.
 
Toch nog even een update waar ik nu mee bezig ben...ik ben natuurlijk niet gestopt met haken.
momenteel ben ik maar weer eens begonnen aan een sprei, nu voor onze jongste zoon.
het patroon heb ik gevonden op www.lutjehaakt.blogspot.nl
Ik haak het met phildar partner 6, lekker zacht en warm!!

 
 
 
Groetjes Veronique

6 opmerkingen:

  1. Olá amiga, passando para lhe deixar um carinho, e já estou te seguindo,beijokas
    http://www.titacarre.com

    Amigo é coisa para se guardar Debaixo de sete chaves
    Dentro do coração
    Assim falava a canção que na América ouvi
    Mas quem cantava chorou Ao ver o seu amigo partir
    Mas quem ficou, no pensamento voou
    Com seu canto que o outro lembrou
    E quem voou, no pensamento ficou Com a lembrança que o outro cantou
    Amigo é coisa para se guardar No lado esquerdo do peito
    Mesmo que o tempo e a distância digam "não"
    Mesmo esquecendo a canção
    O que importa é ouvir
    A voz que vem do coração
    Pois seja o que vier,
    venha o que vier Qualquer dia,
    amigo, eu volto
    A te encontrar
    Qualquer dia, amigo, a gente vai se encontrar.

    _________Amigo é ____________Amigo é c
    ______Amigo é coisa _______Amigo é coisa pr
    ____Amigo é coisa pra s___Amigo é coisa pra s
    ___Amigo é coisa pra se guardarAmig_______Amig
    __Amigo é coisa pra se guardarAmig_________Amig
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é _______Amig
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é cois______A
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pr__Ami
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra s_A
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra se
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra se
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra s
    __Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra
    ____Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa
    ______Amigo é coisa pra se guardarAmigo é c
    _________Amigo é coisa pra se guardarAmi
    ____________Amigo é coisa pra se guar
    ______________Amigo é coisa pra se
    _________________Amigo é coisa
    ___________________Amigo é c
    _____________________Amigo
    ______________________Amig
    _______________________Am

    Visite meu blog - Tita Carré - crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice Blog, thank you so much for sharing this blog with us. Visit for
    Lifestyle Magazine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen