vrijdag 15 april 2011

Hallo allemaal,

Kuddelz gaat een actie houden voor Pink Ribbon !!!

Bijna iedereen heeft er in zijn familie- of kennissenkring wel eens mee te maken gehad.
Helaas is mijn moeder op 38 jarige leeftijd overleden aan borstkanker en graag zou ik iets voor haar terugdoen. Vandaar deze actie.

Nu heb ik een roze-witte gehaakte eend ontworpen.
Het patroon kunt u bestellen in mijn webwinkel (www.kuddelz.nl) voor 3,95 euro. Van ieder verkocht patroon gaat maar liefst
2,00 euro naar Pink Ribbon. 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen zoveel mogelijk op te halen voor dit goede doel, zodat in de toekomst minder vrouwen borstkanker zullen krijgen.


Ook heb ik vanaf vandaag  mooie glanskatoen van Phildar in de webwinkel voor maar 1,95 per bol. Ze kunnen verstuurd worden als brievenbuspost. Dat scheelt enorm met de verzendkosten!!


lieve haakgroetjes Veronique

4 opmerkingen:

  1. Super Actie!

    Ik hoop, dat er ontzettend veel bestellingen zullen binnenstromen!
    Ik zal er ook nog even aandacht aan besteden op mijn blog.

    Ik dacht dat ik al een reactie op de ballon had gedaan, maar er staat niks. hij is echt supergaaf!!!

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke actie... en mooie dingen haak je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige actie! Leuke dingen en leuke blog! en ik zou het een eer vinden als je mijn foto's gebruikt!! Echt hoor! Fijne zondag!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen