dinsdag 7 juni 2011

Tassen!! Granny-posttas en lief meidentasje

Nou hier zijn mijn nieuwe tassen. Ik vond dat ik toch ook maar eens vierkantjes moest gaan haken dus heb ik er een  tas van gemaakt.
De granny-posttas. Ook kant en klaar te bestellen voor maar 24,95, inclusief 10 bollen coton 7, haaknaald nr 6 en het patroon.

Ik heb hem gevoerd met wit linnen en er een leuke bloem-applicatie met kralen op gemaakt.
Toen moest ik voor onze kleine meid natuurlijk ook nog een lief meidentasje maken,
dus met mijn andere dochter naar de markt om een lapje voor de voering uit te zoeken, ze heeft gelijk stof uitgezocht voor een nieuwe jas ( wanneer moet ik die ooit gaan maken??)
Het patroon (1,95) en de coton 7, je hebt er 3 voor nodig,( nu maar 2,35 per bol) is leverbaar via mijn webwinkel.


Groetjes Veronique

4 opmerkingen:

  1. Leuke tassen! Ik vind vooral de granny square posttas geweldig.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Veronique,

    Kan ik het ook het granny posttasje kopen? Ik kan nl. helemaal niet haken etc. Ik wil hem gewoon hebben zoals op de foto. Daarnaast vroeg ik mij af wat de afmetingen zijn van het tasje en het hengsel.

    Met vriendelijke groet,

    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tassen zijn echt leuk! Ben je ook te volgen op FaceBook?

    Groetjes,
    Philo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou heel graag alleen het patroon willen hebben is dat mogelijk?

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen