donderdag 15 september 2011

Om vast in de kerststemming te komen...

En ja..ik ben begonnen met de Kerst..een beetje vroeg, maar om alles af te krijgen moet je vroeg beginnen.
Er staan al een aantal leuke kerstartikelen op de webshop.
Ga vast aan de slag met een mooie kerstkrans en leuke theelichtjes, patroon en benodigdheden zijn leverbaar via http://www.kuddelz.nl/

Ook ben ik hard aan de haak voor een setje kerstboomversieringen...dus hou het in de gaten.
Als het klaar is maak ik nog wel een nieuwe blog.
Verder iedereen hartelijk dank voor alle enthousiaste reacties en het opgeven voor de give-away, er zijn al zoveel mensen die zich hebben opgegeven, superleuk!!!

Verder heb ik net een nieuw supergroot haakpatroon uitgewerkt maar dat lezen jullie snel.
sneak peak !!


Een dezer dagen zal ik weer een nieuwsbrief versturen, voor de liefhebbers je kunt je hier opgeven
Groetjes Veronique

2 opmerkingen:

  1. Zo vroeg vind ik het niet hoor, voor kerstvoorbereidingen; ik ben ook al enigszins bezig. Je hebt toch de tijd nodig en al helemaal als het de voorbereidingen zijn voor anderen om aan de slag te gaan (in dit geval dus patronen maken en voorbeelden) Ik kijk er al naar uit, naar de kerstcreaties. Ook je sneak peak (ik denk een meisje) wekt nieuwsgierigheid op. Succes én veel plezier met haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals te lezen in de vorige reactie het is nog niet zo vroeg, er zijn al winkels (Action) die al kerstspulletjes verkopen. Trouwens erg leuke creaties heb je weer gemaakt, en ik ben nieuwsgierig geworden naar wat je nu voor supergroot patroon uitgewerkt heb.

    BeantwoordenVerwijderen