vrijdag 26 oktober 2012

Hij is eindelijk af !!!

Hallo allemaal,
 
Zoals sommigen van jullie weten ben ik in de zomervakantie gestart met een mega-project een sprei voor op ons bed....en nu is hij eindelijk af!!!
 
Hij is ongeveer 2,40 x 2,10 cm groot geworden.
 
Ook onze kat was er erg blij mee!!

 
Ik heb de sprei gehaakt met een granny-stripe patroon en vervolgens er nog 5 rondes vasten
omheen gehaakt voor de afwerking.
 
Ik was zo benieuwd hoeveel wol er nu ingegaan was....hou je vast....
 
Ik heb maar liefst
5x 17= 85 bolletjes phildar partner 6 gebruikt, dat komt dan ongeveer op
5,6 kilometer garen!!
 
Ik ben er zo blij mee....ik vind hem erg mooi geworden...
 
Nu ga ik verder haken aan mijn volgende project
een MEGA poef...
 
Groetjes Veronique
 

13 opmerkingen:

  1. Ohhhh......wat n bolletjes!
    Maar wat is je sprei mooi geworden!
    Heel mooi gemaakt.
    Succes met de poef!

    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is met recht een megaproject!!Petje af hoor, erg mooi geworden. Heb je ook een overzichtsfoto? :)
    Groetjes en haakze verder,
    Karin

    Zou jij er ook over willen denken om je woordverificatie uit te zetten? Het is dan gemakkelijker om te reageren.
    Kijk maar op mijn blog voor meer info.
    (niet verplicht hoor :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw hé die is gaaf geworden. Je hebt hele mooie kleurtjes gebruikt en ook de combinatie van kleurtjes vind ik super. Ik ben ook bezig met een deken maa r wat een werk is dat zeg. Een poef staat ook nog op mijn lijstje om te makne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is echt een megaproject. Maar wel een hele mooie. Daar zijn wel heel veel bolletjes in gaan zitten. Dat is een kostbare sprei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mega project zeg. Ik vind de sprei heel mooi geworden, je kunt er echt trots op zijn. Fijne dag nog, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG Veronique, hele mooie warme kleuren !!
    Dat is heel wat werk geweest, ooit, ooit...word dat mijn volgende project........lieve groet, Desirée

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat is echt een megaproject. Heb je nooit tussendoor het bijltje erbij neer willen gooien?
    Hij ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat een grote! En dan zo snel klaar, petje af hoor!
    Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig!!! Mooie warme kleuren!
    En inderdaad best snel klaar!

    Fijne weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat vind ik een hele prestatie!!!
    Hij staat/ligt mooi op jullie bed! Laat de kou maar komen.

    Slaap lekker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een werk! Maar het resultaat is prachtig, kijk maar uit voor de nageltjes van poesjelief.
    Ik ben ook van 't zomer begonnen en heb inmiddels 60 squares. Ik ben gestopt want de deken wordt veel te zwaar van al dat katoenen garen. Moet nog even bedenken wat ik met die 60 squares ga doen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie sprei, maar nog mooiere kat. Hoe heet ze?

    BeantwoordenVerwijderen